Bestellen

Bestellen en betalen 
Na een bestelling ontvangt u zo snel mogelijk een e-mail ter bevestiging. In deze orderbevestiging staat het aankoopbedrag van uw artikel(en) + bijdrage voor de verzendkosten, deze is tevens uw factuur. Mocht u na de bestelling geen bevestiging hebben ontvangen dan kunt u dit kenbaar maken door een e-mail te sturen naar Contact@soperfume.nl 

So Perfume biedt op een veilige en betrouwbare manier, de volgende online betaalmethoden: 

IDEAL, PayPal, Visa, Mastercard. De transactie zal op uw creditcard plaatsvinden pas nadat uw kaartgegevens worden gecontroleerd en de autorisatie is ontvangen. Verzending zal alleen worden gedaan naar het adres dat geregistreerd staat op uw kaart. 

Annuleren 
Elke bestelling kan, zonder kosten, binnen 24 uur nadat u de bestelling heeft geplaatst worden geannuleerd. Annuleren kan uitsluitend per e-mail. 

Verzendkosten 
Alle bestellingen worden door ons met pakketpost van PostNL verzonden. Alle zendingen worden verzekerd verzonden door middel van verzekerd verzending per pakketpost beperken wij het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van uw bestelling. De verzendkosten, binnen Nederland zijn voor rekening van So Perfume bij aankopen groter dan € 50,-. 

Bezorgen 
Alle artikelen worden binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling ter bestelling aangeboden aan PostNL. De verzending geschiedt volgens de Algemene Voorwaarden voor Opgedragen Postvervoer van PostNL, welke vermeld zijn op 
Algemene Voorwaarden PostNL. 

Als artikelen een langere levertijd dan 5 werkdagen hebben zal de koper via e-mail hiervan op de hoogte gesteld worden. 
Indien artikelen, onverhoopt niet leverbaar zijn, zal dit per e-mail medegedeeld worden. 

Levertijden

Maandag t/m vrijdag:
Voor 14:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit geldt alleen voor werkdagen.

Zaterdag en zondag:
Bestel je in het weekend dan wordt je pakket dinsdag geleverd.

Bekijk voor de zekerheid de track en trace gegevens van je bestelling voor de juiste bezorgdatum.

Verzendkosten

Voor een bestelling met een bedrag lager dan € 50 betaal je € 6,95 verzendkosten.

LandenTarief
België*€ 9,00
Duitsland*€ 9,50
Frankrijk*€ 14,25
Oostenrijk*€ 14,25

*Verzekerd tot 500 euro

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Alle pakketten voor Nederland worden verstuurd met PostNL. Bij eventuele substantiële hoeveelheden, kan er een eigen koerier worden ingezet. Je kunt contact opnemen met de klantenservice van So Perfume, of je hiervoor in aanmerking komt.

Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een track & trace code waarmee je je pakketje kunt volgen.

Wat is de levertijd van producten die niet voorradig zijn?

Normaliter kun je alleen producten bestellen die op voorraad zijn. Het kan echter voorkomen dat een product toch niet op voorraad is.

Mocht dit het geval zijn, dan word je hiervan altijd via e-mail op de hoogte gesteld. Wij wachten vervolgens met verzending totdat je bestelling compleet is, of toch maximaal 3 werkdagen. Mocht je bestelling na 3 werkdagen nog niet compleet zijn dan verzenden wij alvast de voorradige producten.

Het ontbrekende product wordt op een later moment nagestuurd, mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt het aankoopbedrag van het product binnen 14 werkdagen gerestitueerd. Wanneer je de bestelling wenst te annuleren omdat het betreffende artikel niet op voorraad is, dan kan dit uiteraard kosteloos. Je kunt dit doen door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van So Perfume.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

PostNL: Wanneer PostNL het pakket niet bij je thuis kan bezorgen en ook niet bij de buren, dan bezorgen zij het bij een PostNL Servicepunt. PostNL laat een kaartje achter in je brievenbus met een code. Met de code kun je via track en trace zien waar het pakket bezorgd is.

Retourneren

14 dagen retour op alle online bestellingen

Als u een artikel wilt retourneren voor terugbetaling of omruiling, vindt u hieronder de details van ons retourbeleid. Als u meer hulp nodig heeft, bekijk dan de FAQ’s over retourneren op deze pagina of neem contact met ons op en onze klantenservice zal u graag verder helpen. LET OP. Wij kunnen helaas geen geld teruggeven voor de aankoop van een cadeaubon.

RMA-formulier

Als u artikelen naar ons terugstuurt, moet u een RMA-nummer (retournummer) op de buitenkant van uw pakket vermelden.

Om toegang te krijgen tot een RMA-formulier, logt u in op uw account of maakt u hier een nieuwe account aan.

Hoe retourneer ik een artikel

In de winkel: U kunt nu producten die u via onze website hebt gekocht, terugsturen naar uw plaatselijke winkel. Zorg ervoor dat u alle originele verpakkingen bewaart, inclusief de buitenverpakking, om te gebruiken bij het retourneren van de goederen. Als de goederen onjuist zijn, retourneer ze dan zonder de cellofaanfolie te verwijderen. U moet een bewijs van aankoop (Factuur/Bon) tonen en binnen 14 dagen na de oorspronkelijke aankoop aan ons retourneren. Een retourzending kan alleen worden verwerkt met behulp van de oorspronkelijke betaalmethode. Let op: wij kunnen geen terugbetaling of retourenring van een artikel aanbieden, tenzij u het artikel en de oorspronkelijke verpakking behoudt.

Via de post: Als u een artikel ontvangt dat defect of onjuist is, dient u ons hiervan binnen 14 dagen op de hoogte te stellen. Wij zullen de goederen vervangen of uw betaling terugbetalen, al naar gelang het geval. Zorg ervoor dat u de originele verpakking bewaart, inclusief de buitenverpakking, om te gebruiken bij het retourneren van de goederen. Als de goederen onjuist zijn, retourneer ze dan zonder de cellofaanfolie te verwijderen. Om een artikel te retourneren, gelieve een RMA NUMMER (retournummer) aan te vragen via het retour formulier: Retour Formulier

V: Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld

A: Neem contact op met onze klantenservice via – Contactpagina

V: Ik ben van gedachten veranderd – kan ik mijn bestelling retourneren?

A: Retourzendingen van ongewenste artikelen kunnen wij alleen in behandeling nemen als de artikelen ongeopend zijn en in originele staat verkeren met alle labels en/of verpakkingen.

Tenzij de goederen defect of verkeerd zijn, ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten en de verzekering dat de goederen in perfecte staat aankomen. Wij raden u aan ze te verzenden via een bezorgdienst die een handtekening vereist, zoals aangetekende of speciale bezorging. Als u een artikel wilt retourneren, vraag dan een RMA-nummer (retourzending) aan via: Retour Formulier.

V: Ik mis een artikel in mijn bestelling

A: Dit moet worden gemeld aan onze klantenservice binnen 72 uur na ontvangst van uw pakket , moet u ervoor zorgen dat u alle verpakking te houden als u kan worden gevraagd om het terug te sturen – neem contact op met ons via: Contactpagina

V: Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

A: Dit moet binnen 72 uur na ontvangst van uw pakket worden gemeld aan onze klantenservice, u moet ervoor zorgen dat u de volledige verpakking bewaart, aangezien u gevraagd kan worden het pakket terug te sturen – neem contact op met ons via: Retour Formulier

Deze website maakt gebruik van “cookies” om de website te laten functioneren, de website te helpen analyseren om onze dienstverlening te verbeteren of voor marketing doeleindes.

[language-switcher]