14 dagen retour op alle online bestellingen
Als u een artikel wilt retourneren voor terugbetaling of omruiling, vindt u hieronder de details van ons retourbeleid. Als u meer hulp nodig heeft, bekijk dan de FAQ’s over retourneren op deze pagina of neem contact met ons op en onze klantenservice zal u graag verder helpen. LET OP. Wij kunnen helaas geen geld teruggeven voor de aankoop van een cadeaubon.
RMA-formulier
Als u artikelen naar ons terugstuurt, moet u een RMA-nummer (retournummer) op de buitenkant van uw pakket vermelden.
Om toegang te krijgen tot een RMA-formulier, logt u in op uw account of maakt u hier een nieuwe account aan.
Hoe retourneer ik een artikel
In de winkel: U kunt nu producten die u via onze website hebt gekocht, terugsturen naar uw plaatselijke winkel. Zorg ervoor dat u alle originele verpakkingen bewaart, inclusief de buitenverpakking, om te gebruiken bij het retourneren van de goederen. Als de goederen onjuist zijn, retourneer ze dan zonder de cellofaanfolie te verwijderen. U moet een bewijs van aankoop (Factuur/Bon) tonen en binnen 14 dagen na de oorspronkelijke aankoop aan ons retourneren. Een retourzending kan alleen worden verwerkt met behulp van de oorspronkelijke betaalmethode. Let op: wij kunnen geen terugbetaling of retourenring van een artikel aanbieden, tenzij u het artikel en de oorspronkelijke verpakking behoudt.
Via de post: Als u een artikel ontvangt dat defect of onjuist is, dient u ons hiervan binnen 14 dagen op de hoogte te stellen. Wij zullen de goederen vervangen of uw betaling terugbetalen, al naar gelang het geval. Zorg ervoor dat u de originele verpakking bewaart, inclusief de buitenverpakking, om te gebruiken bij het retourneren van de goederen. Als de goederen onjuist zijn, retourneer ze dan zonder de cellofaanfolie te verwijderen. Om een artikel te retourneren, gelieve een RMA NUMMER (retournummer) aan te vragen via het retour formulier: Retour Formulier
V: Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld
A: Neem contact op met onze klantenservice via – Contactpagina
V: Ik ben van gedachten veranderd – kan ik mijn bestelling retourneren?
A: Retourzendingen van ongewenste artikelen kunnen wij alleen in behandeling nemen als de artikelen ongeopend zijn en in originele staat verkeren met alle labels en/of verpakkingen.
Tenzij de goederen defect of verkeerd zijn, ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten en de verzekering dat de goederen in perfecte staat aankomen. Wij raden u aan ze te verzenden via een bezorgdienst die een handtekening vereist, zoals aangetekende of speciale bezorging. Als u een artikel wilt retourneren, vraag dan een RMA-nummer (retourzending) aan via: Retour Formulier.
V: Ik mis een artikel in mijn bestelling
A: Dit moet worden gemeld aan onze klantenservice binnen 72 uur na ontvangst van uw pakket , moet u ervoor zorgen dat u alle verpakking te houden als u kan worden gevraagd om het terug te sturen – neem contact op met ons via: Contactpagina
V: Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
A: Dit moet binnen 72 uur na ontvangst van uw pakket worden gemeld aan onze klantenservice, u moet ervoor zorgen dat u de volledige verpakking bewaart, aangezien u gevraagd kan worden het pakket terug te sturen – neem contact op met ons via: Retour Formulier